Opinion not for sale. Founder @JungleDefi and @Round_Table_TG

Online
Joined January 2018
New article/pinned tweet. Introducing Small Brain: articles in which I attempt to explain the (lack of?) thinking behind my trading decisions link.medium.com/VdAFqYs1peb
12
22
0
225
Show this thread
don't look now but $MATIC looks ready to run like a mf
7
1
1
53
bitcoin has no *retail* narrative, but it's achieved SoV/digital gold status. But that excites big money, not small. I think this is the important shift that people are missing. SV sorts are excited about ETH because they're A) late and B) rent-seeking
I actually think this is probably it bitcoin has absolutely no narrative or bid you need ethereum to play the casino ETH 🔄 BTC
3
2
0
38
...but you can't tell me that ETH is exciting for retail either. It's unusable unless you're playing with 7 figures. There's a reason alt L1s have been on a tear this year
2
0
0
24
no that was my last 7 figs
Word of advice to reply guys. If a trader is shid posting about losing 7 figures on a trade, that doesn't make them a bad trader. That means they have 7 figures to lose and have a fuck load more lmao. Jesus some y'all need an iq check.
2
1
0
25
David Holt retweeted
you trade naked options i trade options naked we are not the same
15
34
3
548
honestly market looks p good imo the problem is that it's at the whim of legacy, which looks meh
3
2
0
39
feed
1
5
0
71
...so my dash masternode should be fine, right?
"Sir why do you still care about BTC" Uh it dictates much of the market dingus. Risk. Adjusted. Returns. Your alt has a stupid amount of volatility, is illiquid, and faces plenty of existential risks that could still come down the pipeline.
0
0
0
15
twitter has yet to make me laugh today it has caused me to wish for the ability to retroactively abort several people though.
10
0
0
34
no.
Woke up feeling pretty OPTIMISTIC about ETHEREUM Does anyone else feel the same way? cc: @optimismPBC
3
0
1
33
If this happens, I am unironically going to wrench attack every NFT influencer I can find and list their shit at floor.
Imagine the cope from maxis and defi bros if instead of bear, we went omega NFT season lmao. The cope would be almost as fun as the gains.
7
1
0
31
we don't have a culture we just have inversebrah
Steve Kerr (NBA coach) said this yesterday and I thought it fit perfectly for the current crypto sentiment "If you can't maintain your culture during the down times, then you don’t really have a culture. Its just dependent on winning. The culture has to survive losing stretches"
0
0
0
14
Nah, 2021 already been my year lmao 2022 also gonna be my year all the years are my bitch
It’s December and I’ve yet to see mfs say 2022 is gonna be their year lmao 2021 really molly wopped mfs 😂
5
2
0
64
most people have the intelligence of an earthworm and earthworms don't have brains.
I just wanna be clear that you have to click through this screen to give your keys away
2
1
0
22
No it usually doesn't take that long
Yeah sex is great, but have you ever lost 90% of your net worth overnight?
Show this thread
5
2
0
43
I really do love @mangomarkets despite last night's performance (which isn't entirely their fault), I think they've built the best on-chain product in the world to date, on any chain. and it's only been a year. Gonna be cool to watch 'em keep growing
4
5
0
77
mainly bc I eventually want to try my hand making options and options trade similarly in a lot of ways, but more extreme obviously not 1:1 practice but the more types of markets I'm comfortable in, the better
1
0
0
10
Show this thread